تعویض زئولیت دستگاه اکسیژن ساز

تعویض زئولیت دستگاه اکسیژن ساز

زئولیت یک نوع مواد معدنی است که در صنایعی تجاری مورد استفاده قرار می گیرد که نقش یک جذب کننده سطحی را دارا می باشد. زئولیت ها در زمینه های صنعتی و پزشکی کاربرد بسیار زیادی دارند که ما در اینجا به زمینه پزشکی آن می پردازیم.

زئولیت دستگاه اکسیژن ساز از جنس آلومینیوم سیلیکات می باشد که یکی از مهم ترین کاربرد آن در دستگاه های مولد اکسیژن ساز است. از آنجایی که ما امروزه شاهد پیشرفت روزافزون تکنولوژی هستیم می توانیم از زئولیت در موارد مختلفی استفاده کنیم.

شما برای استفاده مطلوب می توانید تعویض زئولیت دستگاه اکسیژن ساز را به مراکزی که امروزه به صورت تخصصی این کار را انجام می دهند، بسپارید. در هنگام خرید به این امر توجه داشته باشید محصول دارای گارانتی باشد.

کاربرد زئولیت اکسیژن ساز چیست؟ 

یکی از رایج ترین کاربرد ها استفاده در تولید کاغذ و دارو می باشد که به روش های مختلفی در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرد.

زئولیت ها به دلیل اینکه توانایی بسیار زیادی برای جدا کردن گاز های مختلف و سطح بزرگ را دارند، بیشتر برای سیستم های غلیظ کننده اکسیژن مورد استفاده قرار می گیرند و فردی که دچار بیماری‌ تنفسی است می تواند از این محصول استفاده کند.

زئولیت در صنایع مختلفی نقش آفرینی کرده، ولی توانسته نقش به سزایی روی سلامتی بیماران داشته باشد، چون کاربرد خود را در این زمینه بیشتر به نمایش گذاشته است. نحوه کاربرد این محصول بسیار جالب می باشد و به این گونه است که هوای مکیده شده به داخل دستگاه، توسط زئولیت جذب می‌شود و تمام گازهای موجود در هوا را به خود جذب می‌کند و اکسیژن خالص را به بیماران انتقال می دهد.

مهم ترین کاربرد زئولیت اکسیژن ساز این است که در شرایط حاد از جمله آلودگی هوا می تواند یک محافظ بسیار مناسب در معرض آلاینده ها باشد.

تعویض زئولیت دستگاه اکسیژن ساز

زئولیت یک ماده‌ی معدنی با ارزش می باشد که در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، ولی در دستگاه اکسیژن ساز توانسته کاربرد خود را به نحو احسن انجام دهد. هنگامی که زئولیت خاصیت خود را از دست می دهد، خلوص دستگاه اکسیژن ساز کم می‌شود و ممکن است شما کارایی اولیه آن را کسب نکنید ،پس باید به تعویض زئولیت دستگاه اکسیژن ساز بپردازید.

عوامل مختلفی باعث می‌شود که شما به تعویض این محصول بپردازید که مهم ترین عامل، مخزن دستگاه اکسیژن ساز است که پس از مدتی به دلایل مختلفی دچار خراب شدن می شود و یا قادر به جذب نیتروژن موجود در هوا نیست که باید سریع این محصول را تعویض کنید.

تعمیر مخزن زئولیت دستگاه اکسیژن ساز

یکی از مواردی که بیشتر افراد پس از استفاده محصول دچار مشکل می‌شوند، تعمیر مخزن زئولیت اکسیژن ساز است و از آنجایی که این تعمیر نیاز به یک متخصص دارد، قطعاً افراد نمی توانند خودشان این مشکل را برطرف کنند، بلکه باید هزینه ای جداگانه را پرداخت کنند.

مخزن زئولیت یک بدنه استوانه ای شکل دارد که توسط یک پوشش فلزی و یا پلاستیکی بسته شده است و این مخزن از یک طرف به شیر برقی دستگاه متصل است و از طرف دیگر به مخزن ذخیره اکسیژن وصل است و گاهی اوقات ممکن است این مخزن پر شود و نتواند اکسیژن زیادی را تصفیه کند که ممکن است به دلیل عوامل مختلفی این اتفاق افتاده باشد.

فهرست محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید