چرا اجاره کپسول اکسیژن به صرفه نیست؟

چرا کرایه کپسول اکسیژن به صرفه نیست

معمول کاربرانی که به کپسول‌های تنفسی در منزل احتیاج پیدا می کنند بر این باورند که اجاره کپسول اکسیژن به صرفه تر از خرید آن می‌باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی این مورد بپردازیم که این باور کاملا اشتباه است و می توان با هزینه کمتر ، این نیاز را بر طرف نمود. با ما همراه باشید…

نحوه اجاره کپسول اکسیژن

بررسی های انجام شده نشان می‌دهد برای کرایه یک کپسول اکسیژن 10 لیتری ایرانی یا چینی از مراکز مختلف می‌بایست مبلغی بین 25 الی 35 هزار تومان را بصورت روزانه پرداخت نمایید. معمولا حداقل مدت کرایه کپسول اکسیژن در مراکز مختلف یک ماهه می‌باشد و در این مدت می‌بایست مبلغی را نیز به عنوان ودیعه (حدود یک الی دو میلیون تومان) به شرکت یا شخص کرایه دهنده پرداخت نمایید. براورد هزینه اجاره کپسول اکسیژن به مدت یک ماه (بدون احتساب ودیعه) ، 700 هزار تومان الی 1 میلیون تومان می‌باشد.

قیمت خرید کپسول اکسیژن

حال میخواهیم قیمت خرید کپسول های 10 لیتری را بررسی کنیم. در حال حاضر قیمت کپسول های 10 لیتری چینی 2021 که دارای پنج سال استاندارد بین المللی ایزو را دارا می‌باشد و به سادگی می‌توان این کپسول ها را در کارخانجات تأمین اکسیژن و یا مراکز داخل شهر شارژ کپسول اکسیژن شارژ نمود ، در حدود یک میلیون و 200 هزار تومان الی یک میلیون و 300 هزار تومان می‌باشد و شما با پرداخت این مبلغ می‌توانید کپسول اکسیژن چینی ساخت 2021 را تهیه نمایید و تا هر زمانی که به آن احتیاج دارید از آن استفاده نمایید و پس از پایان استفاده ، با مبلغی مناسب کپسول اکسیژن خود را به قیمت روز به فروش برسانید.

مقایسه هزینه پرداختی کرایه کپسول اکسیژن با خرید کپسول اکسیژن

همانطور که در قسمت های قبلی بررسی کردیم برای کرایه یک کپسول اکسیژن (برای مدت یک ماه) به همراه ودیعه ، مبلغی حدود 2 میلیون تومان را باید پرداخت نمود. در حالیکه برای خرید کپسول اکسیژن حداکثر مبلغ یک میلیون و 300 تومان را باید پرداخت نمود. در واقع کاربران با خرید کپسول اکسیژن از نظر زمانی هیچ محدودیتی در استفاده از کپسول اکسیژن نخواهند داشت و پس از درمان بیمار خود ، می‌توانند کپسول اکسیژن را بفروش برسانند و با مقایسه با کرایه کپسول اکسیژن ، هزینه کمتری را پرداخت نمایند.

در ضمن این بررسی قیمت ها برای خرداد ماه سال 1400 می باشد و ممکن است با گذر زمان این نسبت ها دچار تغییر شود.

خرید کپسول اکسیژن با قیمت مناسب

فروشگاه ابزار اکسیژن امیر عرضه کننده انواع کپسول های پزشکی و صنعتی با قیمتی کاملا مناسب و رقابتی می‌باشد. برای مشاهده محصولات ما گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

فهرست محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید