شارژ کپسول استیلن

شارژ-کپسول-استیلن

گاز استیلن یک گاز قابل اشتعال است، این گاز معمولا بدون بو و رنگ است، اما نوع تجاری آن از آنجا که دارای ناخالصی است، دارای بو است که تقریبا بویی شبیه سیر دارد. مخلوط این گاز با هوا بسیار خطرناک است، به طوری که احتمال انفجار آن زیاد است، به همین علت این گاز را به صورت مخلوط استون و با یک ماده متخلخل ذخیره و حمل می کنند.

یکی از ویژگی های خوب این گاز این است که کپسول های آن قابل شارژ است، شارژ کپسول استیلن صرفه اقتصادی دارد و باعث می شود در هزینه ها صرفه جویی شود.

جهت تأمین گاز و شارژ کپسول استیلن تماس بگیرید

گاز استیلن چیست ؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که گاز استیلن چیست و چه ویژگی هایی دارد، باید به شما بگوئیم که گاز استیلن که به اتین نیز شهرت دارد، یکی از اعضای خانواده هیدروکربن ها به شمار می رود.

این گاز از کلسیم کاربید درست می شود، بی رنگ و بی بو است و به علت ویژگی های منحصر به فردی که دارد، در صنعت اهمیت خاصی دارد.

کپسول استیلن با مناسب ترین قیمت

کاربرد و شارژ کپسول استیلن

این گاز کاربرد بسیار گسترده ای دارد، به طوری که جزء اجرای تشکیل دهنده بسیاری از مواد شیمیایی و پلاستیک است و همچنین به عنوان ماده خام در تولید پلاستیک های رسانه الکتریکی استفاده می شود که اگر بخواهیم یک نمونه از آنها را مثال بزنیم می توانیم به پلی استیلن اشاره کنیم.

همچنین این گاز در پرورش گیاهان و افزایش رشد آن ها کاربرد دارد. یک نمونه دیگر از کاربردهای آن می توان به استفاده از استیلن به عنوان سوخت در فانوس های دریایی اشاره کرد. علاوه بر این ها یکی از اجزای اصلی گاز های تست ریه به شمار می رود و در صنعت نفت و گاز و صنایع شیمیایی نیز کاربرد دارد، به‌ طوری‌که یک جز در گازهای کالیبراسیون است و در ساخت اکریلیک اسید کربن بلک وینیل سولفاید و اتن نیز کاربرد دارد.

همچنین به عنوان سوخت جوشکاری و دیگر دستگاه های برشکاری نیز استفاده می شود. جوشکاری با گاز استیلن یکی از روش های قدیمی جوشکاری است که با توجه به اینکه خصوصیات منحصر به فردی دارد، هنوز از این روش در صنعت استفاده می شود. کاربرد گاز استیلن در جوشکاری این است که از آن برای ذوب فلز و سیم جوش استفاده می کنند.

با وجود اینکه گاز استیلن یک گاز بسیار پر کاربرد است، اما در صورتی که نکات ایمنی را در خصوص استفاده آن رعایت نکنید، بسیار پرخطر می شود، چون فوق العاده آتش زا است و روند سوختن مواد را افزایش می دهد و همچنین می تواند باعث خفگی نیز شود. دقت داشته باشید تا در زمان استفاده از این نوع گاز حتماً از کاهش دهنده فشار گاز استفاده کنید و بعد از این که کارتان با آن تمام شد ،دقت کنید که شیر سیلندر را ببندید.

در هنگام جوشکاری با این گاز باید یک سری نکات ایمنی را رعایت کنید تا دچار مشکل نشوید، به عنوان مثال در محل جوشکاری و محل قرار گرفتن کپسول ها باید بین آنها ۴یا۵ متر فاصله باشد، زیرا همانطور که گفتیم این گاز بسیار به آتش حساس است و منفجر می شود، به همین دلیل برای جلوگیری از برخورد جرقه به آنها بینشان فاصله بدهید و برای جلوگیری از سرایت شعله به داخل کپسول استیلن از فلاشبک در سر شیلنگ ها اسستفاده شود.

همچنین زمانی که شیر گاز استیلن یخ زده است، به هیچ عنوان برای آب کردن یخ آن از شعله آتش استفاده نکنید، برای این منظور می توانید از آب گرم استفاده کنید.

آن را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید، سعی کنید که از روغن و گریس در بدنه و شیر کپسول استیلن استفاده نکنید، زیرا باعث انفجار می شود.

جهت تأمین گاز و شارژ کپسول استیلن تماس بگیرید

ویژگی و قیمت شارژ کپسول استیلن

گاز استیلن وقتی دارای خلوص بالا است با هوای فشرده به عنوان سوخت برای شعله دستگاه جذب اتمی استفاده می شود. یکی از نکات مهم گاز استیلن کیفیت آن است، زیرا کیفیت و همچنین خلوص این گاز روی نتیجه آزمایش ها تاثیرگذار است.

کپسول استیلن در گرید صنعتی معمولا به رنگ زرد است و رنگ آن در گرید آزمایشگاهی به رنگ قهوه ای می باشد. دقت کنید که کپسول گاز استیلن اصلا نباید سوراخ باشد و نباید در مجاورت هوا و جرقه باشد و حتما باید هنگام استفاده از آن عمودی باشد. این کپسول ها را در محیط های نسبتا خنک و با تهویه مناسب قرار دهید.

کپسول های استیلن در سایز های ۷و ۱۲ پوندی شارژ می شوند که قیمت این گاز برحسب حجم کپسول آن تعیین می شود. همچنین نوع ان بروی قیمت شارژ گاز استیلن تاثیرگذار است.

فهرست محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ارسال تمامی سفارشات از 14 فروردین انجام می‌شود